Wednesday, October 05, 2005

penne tonno arrabiata

hah, at last tahu juga aku menyebut name makanan italian yang agak kronik tu. semalam pergi berpoya-poya sama kakak ck di klcc. dila call mau join the party sama encik adik. kami berempat duduk tersandar di depan escalator sambil melihat pelbagai spesis orang yang lalu lalang. iskk, 4 orang agas yang baru nak naik duk sibuk menogak air masa turun escalator. cheh, kalau yer pun nak act cool agak-agak la di bulan puase yang mulia ini. lantak korang lah, janji tak menyusahkan hidup aku. mase nak pergi order makanan, aku cuak jugak. ape ke bendernyer name makanan yang kakak ck makan 2 minggu lepas tu? dia sendiri pun tak tau namenyer. aku tengok kat menu. iskk...mcm mane nak menyebut ni. orang ramai, mau saya kena gelak guling-guling kalau salah sebut. jalan penyelesaiannyer,aku amik yang ujung jek. "1 lasagna & 1 "arrabiata" please." cashier tu dok tengok muka aku sambil tersengih. "1 penne tonno please" katanya pada budak dapur. hehehe...la, bukan arrabiata ker. silap la pulak. aku senyum siput jek kat dia. dapat je makanan, aku terus meluncur laju tanpa memandang kiri kanan dan belakang. consider terbongeng jugakla muke aku ni. hari ni pun kitorg nak pergi buke kat klcc jugak. menu lain plak la. rase mcm nak mkn teppanyaki pulak. nyumm...nyumm... sure lazat dan bekrim. lambat pulak time nak berbuke. kene kawal lagi napsu kude aku ni. relex-relex je la...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home