Friday, October 07, 2005

lemau...sengal...sangap...

jam baru pukul 3.20 petang. aku dah rase kepale otak aku makin sengal. dari pagi tadi tak boleh nak buat kerja. asyik tengok jek pc aku ni sampai boleh cair. so, layan la lagu shaden supaya napsu aku nak tulis blog ni membuak-buak sikit. apehal lah, bulan-bulan puase ni rase malas tahap maharaja. kerja banyak, deadline makin awal tapi aku still rase takde semangat nak siapkan kerje. yang lagi best, bukan aku sorang je rase mcm tu. kak elin & diana yang mengapit aku sbelah kanan & kiri ni pun, same jugak. dr tadi aku asyik tgk diorg chatting kat YM. lepas tu bukak friendster. tu je la yg dr mule masok keje sampai skarang. mungkin sbb hari ni hari jumaat. so kepale masing2 pun dah melayang, maklomlah esok luse cuti. aku pun lebih kurang same jugak lah.entah apa aku buat depan pc 1 hari ni pun tak tau. hari ni malia send sume pix bali yg ader kat dia. so aku pun kononnya menggodehla page myspace aku tu. tukar pix antu kepale jebon, dgn pix aku yg betol. iskk...rase mcm aku dah makin membesar bagai johan la pulak. tensen je.

semlm aku layan gokusen tapi sampai 2nd disc jek. tengah-tengah layan tibe-tibe je aku rase aku dah ada kat 1 daerah yg asing. tibe-tibe terdengar bunyi telepon.
"awak, bangun. dah pukul bape ni. sahur ek." Hmm... macam kenal suara ni. Suara Joe rasenyer. La, aku tertidur la pulak. Nasib baik dia kejut, kalo tak sure aku sahur pukul 12.00 tgh nanti. Thanx dear...

Dila ajak buke kat KLCC arini, tapi aku rase tak pergi kot. kat luar tengah hujan so, agak masalah negare jugaklah aku bergerak secare solo ke KLCC tu. patotnyer keluar dgn abg zul, tapi tibe-tibe assignment dia cancel. kenelah stay opis tak boleh nak keluar. dengan aku sekali terkandas kat sini. iskk...sangapnyer. cepatlah masa berjalan. aku mahu pulang!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home