Sunday, October 09, 2005

2 hari yang sangat bosan

2 hari ni, aku betol-betol sangap giler babas. rakan2 segabanan sume takde umah. asyik buke pose sendiri je aku ni. pakal jek semalam aku keje. kalau tak, mesti aku pun dah selamat balik jumpe mak abah kat kampung. keje tu kejap je, kene bg motivation skit kat bdk2 sekolah rendah. hahaha...rosak..rosak... aku pun x tau aper yg aku dah suntik kat otak bdk2 tu. tp yg pastinya. bende2 yg baiklah. xdernyer aku nak merosakkan anak orang. habis keje dlm pkl 12.00 tgh hari. tp kalo aku nak blk jb pun x guna, sbb isnin aku dah keje blk. buang mase je kalo aku balik x sampai 1 hari. mak aku pun bising. jadi aku pun membuatlah aktiviti menonton tv. tgh sronok2 tgk tv, tibe2 tv tu pulak tgk aku blk. berbuke & sahur pun sensorang. tu pun nasib baik momo call aku suruh bangun sahur. kalo tak sure aku sahor pkl 10.00 pagi nanti. mcm tu je la sepjg 2 hari ni. hhmm... aku ader bwk blk keje, nak siapkan kat umah. tp napsu keje tu langsung xder. kpale otak aku lg byk melayang plak bln2 poser ni. nak pg poyer2 geng plak xder. so aku pun pergi cc ni, ingatkan bolehlah cari bahan utk artikel aku nanti. tp mcm xder tajuk best je utk aku tulis. momo x bole nak online plak sbb rakan segabanan dia tgh guna pc. kalo tak bole jugak aku merapu dgn dia. ohh..lupe. dia manelah online awal-awal ni. dia kan kupu2 mlm. online pun tgh2 mlm la. huh, aku jugaklah yang sangap ni. aper nak buat ha? blk tido je la kot...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home