Thursday, October 13, 2005

pulang ke kampung halaman

yeah...dapat jugak aku pulang ke kampung halaman minggu ni. last week, semua rakan-rakan segabanan tinggalkan aku. diorang balik kampung. aku je la dok terkontang-kanting sensorang sebab kena kerje sabtu lps. rindu masakan mak aku. nak-naknyer time bulan2 poser ni. adik aku dah 2-3 kali call tanyer confirm balik tak. camtulah dia everytime aku kate nak blk. xcited bangat. ohh...lupe plak. patotlah dia xcited aku sudah janji sama dia nak angkatkan kasut baru disebabkan kasut dia tu dah dicopet oleh mat pet yg bengong. tensen jek. but its oklah, nak rayekan. aku layankan je la dia... iskk...bas aku pkl 8.30 kang. lama lagi nak mengadap pc ni. kerja sume dah settle. this month deadline aku agak gedevaz skit. maklomlah nak cuti raye panjang nantikan. terpakse lah meluncur laju. hhmm... kpale aku dah melayang ni, pikiran dah xder dah kat opis. jiwe dah sampai jb. nak blah cepat, tak boleh plak. dok melangut je la kat sini menanti bulan timbul...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home