Monday, September 01, 2008

Si giler kuase yg sgt2 giler...telampau giler...mmg giler...giler babass terbabass...

Hmm...mane aku nak start yer. Aku mmg payah btol dpt duduk keras di depan pc sambil meluahkan curhat di blog ku yg indah permai ni. bak kate encik nazib sethn sekali baru update. hahaha... sorry la yer. myk keringat otak aku yg dah diperah utk hal2 lain yg membuatkan otak aku x mampu nak berfungsi dgn baik utk membuat 1 karangan yg maha hebat. tapi di bulan yg mulia ni, kesabaran aku btol2 bergoncang ala dangdut inul dgn perangai makhluk2 perosak di sekeliling. mmg btol manusia kdg2 mmg x penah puas dgn aper yg kite ader. tp x ker terpikior dek otak2 deme ni menindas & menjatuhkan org lain tu akan membuatkan diri kiter lg hangsuang...hine-dine... malaon...mangkuk ayun & piring terbang. aku ingatkan time sekolah dulu je ader makhluk2 yg boleh dipanggil GK to the max ni. Kat opis aku pun wujud rupernyer. Kalaulah mereka2 yg kertu ni x reti hormat sesame manusia, mcm mane la kami2 yg lahir di zaman alompa agogo ni nak hormat akan mereka itu. Tp, tu lah lumrah hidup. Harap2 aku ni akan tetap kuat & gagah perkase utk membinasekan semua makhluk2 perosak yg menyusahkan kehidupan aman damai manusia sejagat. yeah! gaban z potong 2.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home