Monday, November 10, 2008

mungkin kami disabotaj

assalamualaikum & salam sejahtera kpd pengunjung2 blog yg budiman. pd hari yg mulia ini jari-jari dompotku tibe2 rajin untuk menari di papan kekunci berwarna hitam. sejak 4 hari yg lalu kami di pejabat boleh dikatakan hanya membuang mase2 emas & berlian yg ada, krn kerajinan ini hanya sia-sia. masalah server down btol2 memberikan kekusutan rambut, kenaikan darah ditahap maksimum,serta ketensionan yg boleh membawa kpd pembunuhan beramai-ramai di kawasan shah alam. mendengar angin-angin lalu yg berbisik, mungkin kami disabotaj oleh salah seorang staff yang akan memberhentikan diri kurang drpd 817 minit & 23 saat. jadi beberapa hari ini aku hanya menghabiskan mase mengange, mengunyah, bergelak, bergosip, berbual kosong, berbual berisi & lain-lain lagilah aktiviti sosial yg biasanya agak sukar dilakukan ketika tugasan memanggil tanpa mengira waktu. baru beberapa hari lps kami mendpt mandat & kata-kata pujukan drpd abg hisham. tapi nampaknya jiwa aku semakin bercelaru & napsu positif yg membuak tertanam bersama impian.

6 Comments:

Blogger makhluk ijau said...

err.. aktiviti ko tue sgt menarik.. naper aku x diberi kesempatan utk berbuat demikian.??

1:48 AM  
Blogger .:chEyaNtie:. said...

aku pon same..alangkah seronoknyer kalo tiap ari macam tu ek..haaaaaaaaaaahahaha

5:57 AM  
Blogger nazib said...

lately aku rs cm karier ini ni fluctuating. jap cm enjoyable, jap bosan amat sgt..pape pon aku mmg akan ngadap internet n tah pape lg, smpi GM aku diri kt blakang tgk video konsert soundgarden yg aku bukak. "konsert ape tu zib? awk ni mmg suka rock ek.."..biasela puan.. smbg tgk pastu...

7:12 PM  
Blogger ha_si_na said...

psssttt....bestkan!! tp keje mlmbak...nii hasnah la beb...!!

10:41 PM  
Blogger ShizKassim said...

NANA... jgn lupa...ko post KAD kahwin koo kat Blog..
Budak2 dah dok tanya... kenapa ko tak jemput..

12:43 AM  
Blogger ShizKassim said...

nana...bila nak Post Card kahwin ko dalam blog.....???

7:39 PM  

Post a Comment

<< Home